جذب عشق با قانون جذب | عشق شیرین و است یا تلخ و آسیب رسان؟

blank**خیلی خوشحالم میکنی آخر مطلب نظرت رو بگی. مرسی 😉

جذب عشق با قانون جذب : عشق مقوله ای است که هم شیرین و لذت بخش است و هم تلخ و آسیب رسان. همه ما عاشق می شویم و این یک حس طبیعی است ولی باید چه کاری انجام دهیم تا احساس عاشقی یکی  از بهترین تجربیات زندگی ما باشد؟
این مقاله قدرت ذهن شما را در زمینه روابط عاشقانه بررسی می کند.

جذب عشق با قانون جذب چیست؟

ما اگر بخواهیم عشق و همدم زندگیمان را انتخاب کنیم، باید نکاتی را مد نظر قرار دهیم. ما نمیتونیم به عشق در یک نگاه اعتماد کنیم، چون عاشقی به این سبک میتونه تجربیات تلخ و آسیب رسان را وارد زندگی ما کند. ولی از طرفی می توان به عشق در یک نگاه اعتماد کرد.

عشق در یک نگاه : آسیپ پذیر یا لذت بخش …

خب ما در قسمت قبل گفتیم که عشق در یک نگاه میتونه آسیپ پذیر باشه و همچنین میتونه شیرین و لذت بخش باشه. حالا باید تعیین کنیم که چگونه میتوان به عشق در یک نگاه اعتماد کرد؟
ما اگر تصمیم گرفتیم که عاشق شخصی باشیم و جذب عشق با قانون جذب را استفاده کنیم، باید تمام مشخصات ظاهری و رفتاری آن شخص را در ذهنمان مرور کنیم و در یک دفتری یادداشت کنیم.
باید مکتوب کنیم، باید بنویسیم که ما چه شخصی و با چه مشخصات ظاهری می خواهیم؟
باید بنویسیم که ما دوست داریم، شخصی مورد نظر ما این رفتار را داشته باشد.
ما باید تمام مشخصات و تمام انتظاراتی که از شخص مورد نظر داریم را در ذهنمان تصور کنیم. و بهتر است که جملات تاکیدی اختصاصی هم در این زمین بسازیم. اگر می خواهید که عاشق یک شخص باشید، باید در ذهنتان با آن شخص گفت و گو کنید و ارتباط برقرار کنید.

چگونه تجسم کنم که فرد مورد نظرم را پیدا کردم؟

یکی از مهمترین مراحل جذب عشق با قانون جذب بخش تجسم می باشد. البته تجسم مهمترین تکنیک الهی است که انسان می تواند برای خلق آرزوها از آن استفاده کند.
شما باید تجسم کنید که شخص مورد نظر را پیدا کردید. برای مثال:
تجسم کنید که با عشق خودتان به یک کافی شاپ رفتید و حتما تمام مشخصاتی که مکتوب کردید و نوشتید را در ذهنتان تجسم کنید.
تجسم کنید که با عشقتان به مسافرت رفتید و عشق شما همان شخصی است که در دفتر در مورد مشخصاتش یادداشت هایی نوشتید.
تجسم کنید که با عشقتان در ساحل در حال قدم زدن هستید.
اولین و مهمترین کاری که باید انجام دهید، اینه که تجسم کنید. رابطه مورد نظر و شخص دلخواه خودتان را در ذهنتان تجسم کنید. با تجسم کردن شما به جهان اعلام می کنید که من دنبال این شخص با این مشخصات هستم. جهان هم به وظایف خودش عمل می کند و شرایط و تجربیات زندگی شما را به شکلی تغییر می دهد کما به عشق مورد نظرتان برسید.

در جذب عشق با قانون جذب فقط تجسم کافی است؟

تجسم فرد مورد نظر مهمترین کاری است که باید انجام دهید و در مرحله بعد شما باید به ایده های ذهنتان توجه کنید. برای مثال: در منزل در حال استراحت هستید و یک فکری در ذهنتان وارد می شود. فکر مورد نظر به شما می گوید که همین الان به پارک در خیابان … بروید. شما میتوانید به این فکر توجه نکنید یا بلعکس توجه کنید.
جهان فرد مورد نظر شما را از این شیوه به شما نزدیک می کند. شما وقتی به این ایده عمل کنید و به آن پارکی که فکرتان را مشغول کرده است بروید، ممکن است که فرد مورد نظرتان را ببینید.
عشق در یک نگاه اینجا کارایی دارد. اگر شما مشخصات ظاهری ورفتاری یک شخص را بارها در ذهنتان تجسم کنید. مطمئن باشید شخصی که با عشق در یک نگاه عاشقش می شوید. همان شخصی مورد نظر شما است که در ذهنتان تجسم می کنید.

جمع بندی

جذب عشق با قانون جذب و تجسم کردن این قدرت را دارد که همان شخصی که در ذهنتان تجسم می کنید، را در زندگی شما به واقعیت تبدیل می کند و رابطه ذهنی شما را تجربیات زندگی شما در روابط عاشقانه تبدیل می کند و تنها کاری که باید انجام دهید، این است اول تجسم کنید و بعد به ایده های ذهنتان عمل کنید.

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

blankشاید از اینا هم خوشت بیاد 😉