سلامتی ابدی با کنترل و فرماندهی ذهن و افکار

blank**خیلی خوشحالم میکنی آخر مطلب نظرت رو بگی. مرسی 😉

سلامتی یکی از بزرگترین نعمت های الهی خداوند است. داشتن این نعمت ما را شکر گذار نمی کند ولی در صورتی که فاقد سلامتی باشیم می دانیم که چه نعمتی را از دست دادیم که هیچ وقت به خاطر داشتنش شکر گذار نبودیم.
خداوند این نعمت را با تمام وجود و بدون هیچ چشم داشتی به ما هدیه داده پس باید بتوانیم از این نعمت نگه داری کنیم.

افکار مخرب ما به این نعمت بزرگترین آسیب را وارد می کند. تاثیرات افکار ما به اندام و بدن ما مسئله ای ثابت شده است.
ما نباید به بیماری توجه کنیم. ما نباید به مشکلات ناشی از بیماری که هنوز مبتلا نشده ایم توجه کنیم و بلعکس باید به سلامتی توجه کنیم و به خاطر داشتن این نعمت خداوند منان را شاکر باشیم.

ما باید افکار مخرب آسیب رسان را از بین ببریم و افکار جدیدی را جایگزین کنیم و کنترل کارخانه داخل سرمان را بر عهده بگیریم. احساس ما نشانگر افکار مناسب است. اگر در مورد بیماری فکر کنیم، احساس ترس و احساس نگرانی به ما هشدار می دهد که در حال حاظر تمرکزمان روی بیماری است و باید تمرکزتان را روی سلامتی قرار دهید تا احساس خوب و شادی را حس کنیم.

تمرین های مختلفی را باید انجام دهیم تا نتیجه مثبتی بگیریم و توانایی کنترل افکارمان را بر دست بگیریم.
دکتر جو دیسپنزا تکنولوژی را به وجود آورده است که میتواند زنگی شما را در هر جنبه ای تحت تاثیر قرار دهد. فیلم های ذهنی همان تکنولوژی است که میتوانید در هر جنبه ای از زندگی استفاده کنید.
فیلم های ذهنی بر پایه تصاویر و متون و موسیقی ساخته می شود و ترکیب این سه عنصر معجونی را خلق می کند که ضمیر ناخودآگاه شما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

توجه شما روی تصاویر و موسیقی باعث می شود که ضمیر ناخودآگاه شما در برابر متون یا جملات تاکیدی مقاومتی نداشته باشد.
تکرار مداوم فیلم های ذهنی باعث می شود که نتایج در زندگی شما نمایان شود، به همین ترتیب باید قبل از خواب و بعد از بیداری از از این تکنولوژی استفاده کنید.
محصول قانون جذب سلامتی هم بر پایه این تکنولوژی ساخته شده است.

ذهنتان را کنترل کنید تا زندگیتان را به هر شکلی که مایل هستید رقم بزنید.

قدرت ذهنت خودتان را درک کنید تا بتوانید سلامتی بی حد و مرزی را تجربه کنید.

افکار مخربی و بیمارگونه را از بین ببرید. شما نباید با این افکار بدنتان را بیمار کنید. اگر چند ساعت بر روی دندان دردی که هنوز در بدن شما ظاهر نشده توجه کنید مطمعا باشید که دندان درد شما را آسی می کند.

اگر با یک سرفه به سرماخوردگی توجه کنید، مطمئا باشید که حتما سرما خواهید خورد.

این روند جهان است و ضرب المثلی هم از گذشته گفته شده که از هر چیزی بترسیم سرمان می آید. این همان قانون جهان است و پشت صحنه این ضرب المثل یعنی: اگر توجه مان را روی هر چیزی بگذاریم، همان در زندگی ما نمایان می شود، حالا این تجربه می تواند بیماری باشد یا سلامتی. میتوند اتفاقات باشد یا موفقیت ها. میتواند پول باشد یا فقر.

جهان هستی خوب یا بد را تشخیص نمی دهد و فقط به مرکز توجه شما پاسخ می دهد، پس به بهترین چیز ها توجه کنید، به سلامتی توجه کنید نه به بیماری.

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

blankشاید از اینا هم خوشت بیاد 😉